fbpx
Page header Service 20

Bij Voorberg Zonwering BV draait alles om maatwerk, vakmanschap en uiteindelijk om de beleving van de producten bij u thuis of op de werkvloer. Dat begint met goed advies wanneer u onze showroom binnenloopt en gaat verder wanneer een product na jarenlang gebruik, niet meer naar behoren werkt en reparatie benodigd is. Hieronder kunt u een keuze maken in de benodigde service & informatie, zodat wij u zo goed en gericht mogelijk kunnen helpen.

Inmeten en montage

Tijdens een bezoek aan onze uitgebreide showroom kunnen wij u adviseren en vaak gelijk een prijsopgave uitbrengen. Wanneer u op basis van deze prijsopgave met ons verder wilt dan komt een van onze medewerkers de producten inmeten en de situatie ter plaatse beoordelen. U ontvangt daarna van ons de definitieve offerte.

Wat u dient te regelen voor aanvang van de montage

Wanneer de monteurs langs komen voor de montage, dient u er voor te zorgen dat de directe werkplek zodanig is leeggeruimd, zodat de monteurs direct én veilig hun werk kunnen uitvoeren.

Servicebeurt

Heeft u nieuwe buitenzonwering of een terrasoverkapping gekocht bij Voorberg Zonwering BV en wilt u dat deze op de lange termijn goed blijft werken? Dan is het goed om jaarlijks een servicebeurt door ons uit te laten voeren. Uw buitenzonwering wordt geheel nagelopen en onderhouden. Dit zorgt er voor, dat uw buitenzonwering jaren lang zijn werk prima blijft doen.

Wij plannen dit in tussen de herft en het voorjaar, zodat u in het hoogseizoen weer optimaal gebruik kunt maken van uw zonwering. Bij een servicebeurt zijn de kosten afhankelijk van het type product, het aantal en de bereikbaarheid. Neem vooraf even contact met ons op, zodat wij dit voor u kunnen berekenen.

Let op: Een servicebeurt is bedoeld om eventuele mankementen te voorkomen en/of vroegtijdig op te sporen. De kosten voor een eventueel uit te voeren reparatie vallen niet binnen de servicebeurt en zullen, in overleg met u, direct uitgevoerd worden of apart worden geoffreerd.

Reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek? Dien uw reparatieverzoek in via onderstaand formulier. Een van onze servicemedewerkers zal contact opnemen om een reparatieafspraak in te plannen. Je kunt ook altijd even bellen.

Het starttarief voor een reparatie aan producten die door ons geleverd en gemonteerd zijn is € 49,-. ( € 89,- voor producten die niet door ons geleverd zijn). Daarnaast betaalt u € 78,- arbeidsloon per monteur. Standaard rijden er 2 monteurs in een bus. Deze prijs is exclusief de kosten die wij maken voor gebruikte materialen, kosten voor steiger/hoogwerker en eventuele toeslag bij een spoedbezoek.

Het starttarief is inclusief de voorrijkosten. Alleen in de eerste twee jaar van uw garantietermijn (conform Romazo garantiebepalingen), zijn de voorrijkosten kosteloos. Op reeds uitgevoerde reparaties geldt een garantietermijn van 1 jaar.

Reparatieverzoek voor producten elders gekocht

Indien het product niet is geleverd en/ of gemonteerd is door Voorberg Zonwering BV, kunnen wij in veel gevallen ook de reparatie uitvoeren, mits het producten zijn waar we eventueel ook onderdelen voor kunnen leveren, indien nodig.

Wat u dient te regelen voor het reparatieverzoek

Wanneer de monteurs langs komen voor een reparatie, dient u er voor te zorgen dat de directe werkplek zodanig is leeggeruimd, zodat de monteurs veilig en direct hun werk kunnen uitvoeren.

Garanties

Voorberg Zonwering BV is aangesloten bij én heeft het keurmerk van Romazo Professionals. Bent u op zoek naar binnenzonwering, buitenzonwering, rolluiken en/of een systeem voor buitenleven? Bij Romazo Professionals bent u aan het juiste adres. Romazo Professionals is de branchevereniging van specialisten in zonwering, rolluiken en systemen voor buitenleven.

Weinor - garantiebelofte
Weinor - actuele garantievoorwaarden
Brustor - vraag naar de garantievoorwaarden
Luxaflex - garantievoorwaarden
Erfal - garantievoorwaarden
Vadain - vraag naar de garantievoorwaarden!
Fractions - Vraag naar de garantievoorwaarden!
ZWL screens - Vraag naar de garantievoorwaarden!